poniedziałek, 19 listopada 2012

Zmiany może tymczasowe.

To tak- pojawiły się małe zmiany w związku z tym, że mam bardzo mało czasu, na bardzo dużo rzeczy, co pociąga za sobą konsekwencje. Tymczasowo zawieszam działanie tego bloga, bo po prostu nie mam co na niego wrzucić od dłuższego czasu, poza jakąś sesyjką czy jakimś zbiorem konkretnych zdjęć podpiętych pod jeden temat. Takie rzeczy nadal będą się tutaj pokazywać, tylko bardzo bardzo rzadko. Obecnie głównie moją uwagę skupia Serwus Media (www.facebook.com/serwusmedia) gdzie produkuję się obrazkami ruchomymi, polecam zajrzeć jak jeszcze nie byliście. Natomiast, żeby nie zapomnieć jak brzmi migawka, postanowiłem sobie prowadzić taki mały projekt - www.eg-anda-project.tumblr.com - na którym będą pojawiać się zdjęcia przypadkowe, zamierzone, dziwne, normalne, jakie tylko mogą być, z otaczającej mnie rzeczywistości, ujęte w bardzo konkretnej formie. 
Jeśli interesują was częste update'y, a jest szansa że tak, to polecam tam teraz zaglądać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz